Замовити дзвінок Замовити презентацію Поставити запитання

Як збільшити конверсію вашого сайту

Якщо на ваш сайт заходить безліч відвідувачів, але цей трафік не конвертується в продажі, то, по суті, ніякої особливої користі від нього ви не отримуєте. Щоб отримати прибуток з трафіку, вам потрібно спонукати користувача зробити замовлення: заповнити будь-яку форму на основному сайті або на посадковій сторінці, залишивши свою електронну адресу та інші контакти, а може навіть одразу зробити покупку. Однак при вирішенні питання конверсії потрібно бути дуже обережним: неправильні дії можуть привести до того, що ви не тільки не збільшите продажі, але навпаки — відштовхнете відвідувачів.

4 Лютого 2019

Як збільшити конверсію вашого сайту

Лаконічність — перш за все!

Отже, якщо ви пропонуєте відвідувачеві заповнити форму, включіть в неї якомога менше полів. В ідеалі, це повинні бути тільки ім'я і адреса email. Кожне додаткове поле знижує бажання відвідувача її заповнювати, а надто багато полів (навіть якщо ви вважаєте, що всі вони дуже потрібні) можуть знизити конверсію до нуля. Як варіант, ви можете створити форму з безліччю полів, проте більшість їх зробити необов'язковими для заповнення. Це збільшить ймовірність того, що відвідувачі заповнять форму. Додаткову інформацію ви завжди зможете запросити пізніше.

Крім того, не пишіть занадто довгі тексти на сайті. Залежно від сегмента ринку, продукту і аудиторії, лаконічний текст може значно перевершити по конверсії довгий. Хоча буває і навпаки, і щоб зрозуміти, який варіант вам більше підходить — протестуйте різні обсяги тексту. Важливо також писати доступні тексти простою і зрозумілою мовою.

Приділяйте особливу увагу заголовкам

Заголовок — це один з найважливіших інструментів, які допомагають «зачепити» погляд відвідувача сайту. Ретельно продумайте, як ви назвете посадкову сторінку. Створіть кілька варіантів і оберіть найбільш вдалий.

У чому переваги вашого продукту?

Наведіть детальні характеристики запропонованого вами продукту, чітко покажіть потенційним клієнтам, як продукт допоможе їм у вирішенні іх завдань, що в ньому особливого і чим він кращий, ніж будь-який інший, аналогічний продукт. Згенеруйте чітку ціннісну пропозицію, розкажіть про гарантійне обслуговування (якщо це доречно), про умови доставки та повернення. Використовуйте емоційний текст, щоб спонукати ваших потенційних покупців протестувати продукт.

Відгуки підвищують довіру

Заведіть на своєму сайті сторінку відгуків клієнтів про ваш продукт або сервіс. Відгуки сприяють підвищенню довіри, а значить і більш високій конверсії. Згідно з декількома дослідженнями, близько 80% респондентів вважають, що на їх рішення про покупку впливають позитивні і негативні відгуки. Крім того, покажіть на сайті, скільки користувачів підписалися на вас у соціальних мережах.

Відео допоможе вашому клієнтові познайомитися з вами

Сучасні засоби розробки і веб-браузери дозволяють легко вставити відеоролик на сайт. Додайте на свій сайт коротке відео, щоб показати реальних людей, що працюють у вашій компанії. Також рекомендується розміщувати особисті фотографії. Це зменшує настороженість клієнта, оскільки показує, що за брендом стоять реальні люди. Постарайтеся використовувати тільки якісні відео- і фотоматеріали, розміщення неліквідних фотографій знижує довіру до бренду.

Для реклами з платою за клік потрібно створити спеціальну посадкову сторінку

Якщо ви використовуєте AdWords або іншу форму реклами з оплатою за клік, відправляйте цих відвідувачів на посадкову сторінку (а не на свою домашню сторінку).

Чітко вкажіть відвідувачеві сайту, що ви від нього очікуєте

Необхідно крок за кроком провести відвідувача через весь процес покупки, показати, що він повинен робити на кожному наступному кроці, чи то натискання кнопки «Купити зараз», вибір товару або заповнення форми. Зверніть увагу, що кнопка «Купити зараз» або «Замовити зараз» може мати різну ефективність, в залежності від місця розташування і дизайну. Спробуйте кілька варіантів, щоб визначити, який з них працює найкраще. 

Вказуйте кількість товару на складі

Якщо ви продаєте який-небудь штучний продукт, вкажіть реальний залишок товару на складі поруч з його описом ( «Залишок на складі: 5 штук»).

Забезпечте різні способи оплати

Постарайтеся запропонувати різні способи оплати покупки, щоб задовольнити уподобання всіх ваших потенційних клієнтів.

Невелике число варіантів оплати покупки знижує рівень довіри. Навряд чи хтось захоче придбати дорогий товар, якщо пропонується тільки варіант повної передоплати, без можливості оплатити післяплатою, або з використанням інструменту EscrowBox, чи іншими.

Експериментуйте з кольоровими комбінаціями та верстанням

Різні кольори можуть викликати різні емоції (наприклад, блакитний може бути заспокійливим, а чорний — викликати зневіру). Протестуйте різні палітри, щоб зрозуміти, які з них дають оптимальний коефіцієнт конверсії. Крім того, спробуйте верстання в один стовпчик, іноді це значно збільшує конверсію.

Контактна інформація

Обов'язково вкажіть на сайті всю контактну інформацію про вас в легко доступному місці. Це дає вашим клієнтам впевненість в купівлі саме у вас. 

Не вимагайте реєстрації на сайті для покупки

Деякі онлайн-магазини вимагають, щоб користувачі зареєструвалися на сайті перед здійсненням покупки. Обов'язково запропонуйте можливість «експрес-покупки» без реєстрації, щоб мінімізувати потенційну відмову.

Підпишіться на розсилку новин: