Замовити дзвінок Замовити презентацію Поставити запитання

Купуйте безпечно: першому українському escrow-сервісу виповнюється 1 рік

У травні минулого року компанії UAPAY, OLX і Нова Пошта запустили перший в Україні сервіс, в основі якого лежить принцип умовного депонування (escrow). Його мета – підвищити рівень довіри між продавцем і покупцем, та збільшити кількість успішних угод. Суть сервісу полягає в одночасному захисті інтересів і покупця, і продавця, які зустрічаються на торговому інтернет-майданчику для здійснення угоди. На відміну від традиційних покупок онлайн, списані з карти покупця гроші не зараховуються продавцю відразу ж, а зберігаються на транзитному рахунку до завершення угоди. Якщо покупець отримав товар, переконався в його якості та відповідності своїм очікуванням – гроші надходять продавцеві, якщо товар не підійшов – автоматично повертаються на карту покупця.

21 Травня 2018

Купуйте безпечно: першому українському escrow-сервісу виповнюється 1 рік

Незважаючи на видиму простоту, реалізація такого сервісу вимагала глибокої інтеграції між платіжним оператором UAPAY, торговим майданчиком OLX і логістичною компанією «Нова Пошта». Компанія UAPAY також виступила розробником, інтегратором і фінансовим партнером escrow-рішення.

«Реалізація проекту в його фінансовій складовій унікальна для ринку України. Ми розробили модель фінансової взаємодії між покупцем і продавцем, забезпечили її втілення на технологічному рівні і надійно супроводжуємо цей продукт в щоденному режимі», – коментує Галина Козирєва, Chief Product Officer UAPAY. Компанія прийняла рішення масштабувати дане рішення для інших учасників ринку електронної комерції під брендом UAPAY Escrow.

З моменту запуску і до сьогоднішнього дня OLX доставка (раніше – «Безпечна угода») безперервно еволюціонує і продовжує нарощувати аудиторію.

З серпня 2017 сервіс UAPAY Escrow також доступний на маркетплейсе PROM.ua під назвою «Покупка без ризику».

Покупці і продавці обох майданчиків активно голосують «за» – з моменту запуску рішення ним скористалися 1,3 млн. клієнтів, які здійснили 1,6 млн. угод на суму понад 830 млн. грн. Всього користувачі розмістили для продажу 13,6 млн. товарів з можливістю оплатити покупку безпечно.

Інноваційність та актуальність сервісу UAPAY Escrow для ринку e-commerce підкреслюють отримані нагороди: в кінці 2017 року компанія UAPAY посіла перше місце в конкурсі PaySpace Magazine Awards в номінації «Краще платіжне рішення в електронній комерції» з послугою «OLX доставка», а в квітні поточного року компанії OLX, Нова Пошта та UAPAY були відзначені спеціальною нагородою «Колаборація року» на конкурсі Ukrainian E-Commerce Awards 2018.

У найближчих планах UAPAY – масштабування UAPAY Escrow на українському ринку і вихід на зарубіжні.

Підпишіться на розсилку новин: