Замовити дзвінок Замовити презентацію Поставити запитання

Дмитро Зарахович прийняв участь в панельній дискусії щодо результатів дослідження ринку ФінТех

Днями в Україні презентували перше дослідження ринку ФінТех. Як показали результати дослідження, більше 80 українських компаній активно розробляють інноваційні продукти, що застосовують технологічні рішення для фінансового сектору (Фінтех). Близько 60% цих Фінтех-компаній почали працювати в останні три роки, а приблизно 80% з них вже надають послуги ринку.

23 Лютого 2018

Дмитро Зарахович прийняв участь в панельній дискусії щодо результатів дослідження ринку ФінТех

Перше дослідження ринку презентували на конференції «Фінтех в Україні: тенденції, огляд ринку і каталог», яку організував Проект USAID «Трансформація фінансового сектора» і інноваційний парк UNIT.City. Серед завдань каталогу — збільшення інтересу інвесторів, як іноземних, так і українських, до молодих українських Фінтех-стартапів, та сприяння розвитку їх стратегічних ділових партнерських відносин. Відзначимо, що в каталозі присутні такі відомі компанії як IGAMA і UAPAY, що входять до складу холдингу Softinvest.

Дмитро Зарахович, керуючий партнер «ЮАПЕЙ» та Softinvest Holding, прийняв участь в панельній дискусії, в якій обговорювалися результати дослідження ринку ФінТех. З точки зору Дмитра Зараховича, прогнозоване зростання ринку в 4 рази є цілком реальним. Цей ринок підштовхує електронна комерція та територіальна специфіка самої держави. Адже від центру країни до будь-якої провінції  — приблизно 500 км, що впливає на екосистему самої e-commerce.

«В даному каталозі є два типи компаній — технологічні та фінансові. Технологічні компанії є хорошими партнерами для банків. Це ті команди, що здатні створити продукт або канал, який дозволить банкам залучити цільову аудиторію та створити трафік саме на фінансових продуктах. Оскільки кінцеві користувачі споживають фінансові сервіси, то банку як провайдеру потрібні дистриб'ютори таких сервісів. І ними є технологічні компанії, що дають можливість їм забезпечити кращий контакт зі споживачем» — додав Дмитро Зарахович.

Разом с тим спікер застеріг від бажання більшості стартапів фокусуватися лише на отриманні чергового раунду інвестицій замість реального розвитку бізнеса. «Сьогодні не проблема отримати інвестиції, грошей в країні є чимало. Та на жаль, в більшості випадків переважає мотивація — гроші, а не бізнес. Більшість компаній банально цікавить побудова конвеєру отримання грошей, і мені здається, що це носить масовий характер. Хоча це шлях в нікуди, компанія має фокусуватися на розвитку бізнесу, а не створенні звітів для отримання грошей інвестора».

Нагадаємо, що Igama – компанія-розробник PSP-Platform, інтегратор фінансових рішень, а також процесинг фінансових транзакцій і картковий Storage. Розробки компанії застосовуються в сфері обслуговування масових платежів як в фінансових організаціях, так і для постачальників комунальних послуг.

UAPAY – фінансова компанія, що надає понад 1600 послуг. Основою бізнесу компанії є продаж фінансових сервісів, таких як платежі (агрегація та дистрибуція рахунків до сплати через мережу партнерів), еквайрингові рішення та Escrow для e-commerce, всі типи переказів (концепція Any2Any).
Підпишіться на розсилку новин: