Замовити дзвінок Замовити презентацію Поставити запитання
38 044 364 11 22

UAPAY та «Пост Фінанс» сприяють розвитку ринків e-commerce та доставки

За підтримки фінансової компанії «ЮАПЕЙ» та компанії «Пост Фінанс» логістичний оператор «Нова Пошта» впровадив послугу «Експрес-переказ на банківську картку». На думку фахівців, це дуже важливий крок як для ринку e-commerce, так і ринку доставки.

16 Серпня 2017

UAPAY та «Пост Фінанс» сприяють розвитку ринків e-commerce та доставки

Дослідження онлайн-торгівлі і поведінки покупців, яке провів національний логістичний оператор «Нова пошта» навесні 2017 року, показало: з 2012 року кількість людей, які ніколи не оплачували онлайн-покупки банківською карткою, знизилося більш ніж удвічі. Згідно з опитуванням, близько 30% покупців стали розплачуватися карткою на сайті магазина, при цьому 23% вважають за краще платити готівкою кур'єру або магазину при отриманні товару. Але що цікаво: кількість людей, які оплатили товар в посилці зворотним грошовим переказом (післяплатою), знизилася на кілька процентних пунктів. Тренд очевидний: люди трохи менше довіряють продавцям і бережуть власні гроші.

Показово і те, що українці стали більш вибагливими до безпеки платежів. Головними бар'єрами для використання картки вони називають відсутність опції «оплатити карткою» на сайтах магазинів і невпевненість в сервісі. Тому, клієнтам потрібно запропонувати варіант, коли шопінг буде зручним, а оплата — легкою та безпечною.

Ось чому зворотний грошовий переказ за товар на банківську картку — великий крок вперед як для ринку e-commerce, так і ринку доставки. За даними клієнтських опитувань, сервіс став найбільш очікуваним цього року, причому для всіх категорій користувачів «Нова пошта». Послуга, яку компанія запустила спільно з «Пост Фінанс» і UAPAY, працює з кінця липня, і за ці кілька тижнів кількість оформлених перекладів на картку зросла втричі. Безсумнівно, популярність сервісу буде рости і далі.

Цей та інші сервіси, що полегшують онлайн-шопінг, конче потрібні українським споживачам. Вони хочуть купувати більше та робити це зручно — і ринок відповідає створенням необхідних умов. Слід зауважити, що кілька років поспіль український ринок e-commerce демонструє вражаючі темпи приросту: від 30 до 60% в кількісному вираженні щорічно, до того ж прогнози для галузі залишаються дуже сприятливими.

За перше півріччя 2017 року тільки «Нова пошта» доставила для клієнтів сегменту e-commerce більш 14 млн відправлень. Це на 31% більше аналогічного показника минулого року. У другому півріччі, за нашими розрахунками, тренд збережеться. Зростаючий апетит українців до шопінгу в інтернеті вимагає від учасників процесу — торговельних майданчиків, операторів доставки і їх фінансових партнерів — забезпечення можливості платити за покупку легко, зручно і безпечно. Самі клієнти диктують цю умову.

В результаті онлайн-торгівля в Україні стане ближче до розвинених країн за рівнем легкості, зручності і цивілізованості правил гри. Зараз, за ​​даними European B2С E-commerce Report, наша країна утримує першість серед найбільш швидкозростаючих ринків онлайн-торгівлі в Європі. Разом інтернет-торговці і гравці суміжних галузей цілком здатні зробити економічне e-commerce диво. Для цього ще багато чого потрібно зробити, але початок вже покладено.

Відзначимо, що «Пост Фінанс» — компанія, яка працює на ринку фінансових послуг з 2012 року і входить до групи «Нова пошта». У мережі «Нова пошта» працює більше 1500 кас, в яких можна оформити і отримати грошовий переказ.

За матеріалами статті Андрія Кривошапки, директора «Пост Фінанс»

Підпишіться на розсилку новин: